About Us

ما بنیان گذاران بیکران راه دریا همواره بر این باور بوده و هستیم، که بالاترین ارزشی که می توان به صاحبان کالای تجاری در مسیر حمل و نقل دریایی، هوایی، ریلی و جاده ای هدیه کرد، آسودگی خیالی است که تنها با خلق اعتماد و اطمینان در ذهن او متولد می شود.

Contact Us

مجله بیکران راه دریا

کسب و کار با کانتینر

برای کسب و کارتان جا ندارید؟ از کانتینر استفاده کنید

اگر دنبال جایی برای کسب و کارتان می گردید که ابعاد و اندازه مشخص و مدولاری داشته باشد و بتوانید یک فضای جمع و جور خوبی برای فعالیت های کاریتان داشته باشید، بد نیست به خرید کانتینر هم فکر کنید. در این بازار نابسامان و کرایه ها و هزینه های بالا، راه اندازی یک کسب و کار کانتینری یک سرمایه گذاری ایده آل است. این کار هزینه های نقدی کمی به همراه دارد. با تکیه بر شیوه های نوین معماری کسب و کار شما انعطاف پذیری و برتری بیشتری نسبت به رقبا خواهد داشت.

کسب و کار کانتینری چیست؟

مشاغل وابسته به فضای کانتینری، کسب و کارهایی با راه حل های ساختمانی بسیار پایدار و مقرون به صرفه هستند. این کسب و کار ها با محیط زیست بسیار سازگار اند. کانتینر هایی همه کاره، مستحکم و از جنس فولاد صنعتی که می توانند حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی مقاومت کند. کانتینر ها با ارائه ابعاد کارآمد و مساحت مناسب، فرصت های تجاری زیادی را برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها فراهم می کنند. از طرفی شما می توانید آن‌ها را به راحتی و بر اساس نوع کسب و کارتان اختصاصی کنید و هر نوع طراحی، چیدمان و اندازه قابل تصوری را روی آنها پیاده کنید. کانتینر ها به عنوان سازه های موقت، نیمه دائمی یا دائمی برای هر نیاز تجاری یا مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای استفاده از کانتینر برای فضاهای کسب و کار

  • با سرمایه گذاری روی کانتینرهای حمل و نقل، هزینه های ساخت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. هزینه هایی مثل خرید آجر، ملات، چوب، نیروی کار و سایر موارد.
  • کانتینرهای حمل و نقل ویژگی های سفارشی سازی آسان دارند و برای راه اندازی کسب و کار های اختصاصی بدون اینکه هزینه های بالای ساخت و ساز متحمل شوید، آنها را تغییر می دهید.
  • روی کانتینر ها می توان دیوار های داخلی اضافه یا کم کرد، پنجره و در نصب و تهویه مطبوع اضافه کنید. می توانید نورپردازی داخل و خارج آنها را نیز تغییر دهید.
  • می توانید کانتینر مورد نظر خود را به محل خدمات مورد نظر خود جا به جا کنید.
  • می توانید تعداد کانتینر ها را تغییر دهید، آنها را روی هم قرار دهید یا کنار هم بچینید.

بهترین ایده های کسب و کار های کانتینری

هیچ محدودیتی برای کسب و کارهایی که با کانتینرهای حمل و نقل راه اندازی می شوند وجود ندارد. اجاره و یا خرید این کانتینر ها هم دردسر کمتری دارد. اگر آرزو دارید کسب و کاری در یک کانتینر حمل و نقل داشته باشید، این ایده های کانتینری کمک می کند تا آسانتر قدم اول را بردارید:

۱. کافی شاپ های کانتینری

رستوران با کانتینر
ساخت کافی شاپ و رستوران غذای خیابانی با کانتینر حمل و نقل

کافی شاپ یکی از سرگرم کننده ترین و محبوبترین روش ها برای کسب درآمد با کانتینر حمل و نقل باشد. افتتاح یک کافی شاپ اختصاصی در مکان‌های پر رفت و آمد می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان خوبی را در محل به دست آورید. همچنین می توانید کافی شاپ را به صورت دائمی یا سیار درست کنید

۲. انبار داری با کانتینر

می‌توانید کانتینر ها را به عنوان انبار های کالا به کار ببرید و با خدمات رسانی به مشاغل فصلی درآمدزایی کنید. با ارائه امکانات انبارداری با پرداخت هزینه، خدمات خود را به افرادی که فضای کافی در خانه برای نگهداری مبلمان، دکوراسیون، لوازم خانگی، اسناد، پوشاکیا حتی ماشین ندارند، ارائه دهید.

[irp posts=”4404″ ]

۳. خانه و کاروان مسافرتی

کانتینرهای حمل و نقل را می توان به خانه و کاروان تبدیل کرد. این روز ها داشتن خانه هایی که هزینه ساخت و نگهداری کمتر دارند، بسیار رواج پیدا کرده است. کانتینرهای حمل و نقل معمولاً در اندازه های ۱۰ فوتی، ۲۰ فوتی و ۴۰ فوتی هستند. به دلیل ساختار مدولاری که دارند، زمان ساخت کمتری را به خود اختصاص می دهند و مقرون به صرفه اند.

۴. گالری هنری

اگر به دنبال فروش هنر های زیبا مثل انواع تابلو، مجسمه و … هستید افتتاح یک گالری هنری کانتینری ایده خوبی است. کانتینرهای حمل و نقل گالری های پاپ آپ ایده آلی هستند؛ چرا که علاوه بر جابه جایی آسان، قابلیت تغییر هم دارند و در مقایسه با بناهای سنتی و دائمی باعث صرفه جویی در هزینه ها می شوند

۵. فضای اداری

یافتن فضای اداری مقرون به صرفه می تواند سخت باشد، به خصوص در مناطقی که اجاره فضای اداری گران است. می توانید هزینه های اجاره دفتر خود را کاهش دهید یا حتی فضای اداری را در ظروف حمل و نقل خالی خود اجاره کنید. به دلیل اندازه جمع و جور، کانتینرهای حمل و نقل می توانند به معنای واقعی کلمه در هر جایی از پارکینگ ها، مکان ها یا حتی یک منطقه بازتر در فضای باز مانند کنار انبارها قرار بگیرند. آنها همچنین دارای گزینه هایی برای انتقال فضای کاری شما به هر جایی که نیاز دارید ارائه می شوند و می توان آنها را طوری تغییر داد که به هر شکلی که فضای اداری شما نیاز دارد، تغییر یابد.

۶. پت شاپ یا خدمات حیوانات خانگی

پت شاپ با کانتینر
خدمات حیوانات خانگی با کانتینر

یک کانتینر حمل و نقل ابعاد خوبی برای راه اندازی یک پت شاپ و خدمات به حیوانات خانگی دارد. جالب است بدانید که کسب و کار های مربوط به حیوانات خانگی به خصوص سگ حدود ۸ میلیارد دلار در ایالات متحده درآمد داشته و حدود ۱۳۰۰۰۰ کسب و کار این حوزه ۲۳۰۰۰۰ کارمند را برای کارشان استخدام می کنند. همینن امر در داخل کشور ایران هم رشد چشمگیری داشته و می توانید از این فرصت به نفع خود استفاده کنید.

۷. کلاس یوگا در کانتینر

اگر مربی یوگای خوبی هستید، می توانید کلاس های یوگایتان را با خیال راحت در یک کانتینر برگزار کنید. از آنجایی که کانتینرهای حمل و نقل نسبتاً ارزان هستند، می توانید برای برپایی کلاس های یوگا و مدیتیشن از آنها استفاده و مشتری جمع کنید.

۸. هاستل و اقامتگاه

با رشد سفر و نیاز به محلی برای اقامت، وجود هاستلی که با انرژی خورشیدی و رایگان کار می کند، علاوه بر برآورده کردن تقاضای مسافران، می تواند به محیط زیست کشور هم کمک کند. استفاده از کانتینر با ابعاد مختلف در طول تعطیلات تابستان یا در اردوگاه ها یا حتی جشنواره های فصلی ایده درآمدی خوبی است.  کاری که قطر در جام جهانی فوتبال انجام داد.

[irp posts=”4346″ ]

۱۰. آرایشگاه و خدمات زیبایی

سالن زیبایی با کانتینر
آرایشگاه هایی که از کانتینر ساخته شده اند

داشتن جایی برای خدمات زیبایی مثل کاشت ناخن، اصلاح مو و آرایش در یک کانتینر حمل و نقل مزایای فراوانی دارد. کافیست کانتیر های مورد نظر را اجاره یا خریداری کنید و آنها را تغییر کاربری دهید. می توانید سالن زیبایی خود را با توجه به تجهیزات خودتان راه اندازی کنید و کسب و کار کم هزینه خودتان را راه بیندازید.

کانتینر های حمل و نقل انقلاب بزرگی را در کسب و کار های کوچک و استارتاپ ها ایجاد کرده اند. مغازه ها، سالن های آرایش، رستوران ها و مراکز خرید از این چیزها ساخته می شوند. شرکت های زیادی وجود دارند که کانتینر های حمل و نقل را می فروشند و اجاره می کنند. استفاد از کانتیر یک راهکار کم هزینه برای دلمشغولی های شما درباره فضا و جا است، روشی جدید و مفید برای کسب و کارهای کوچکتر.

دیدگاهتان را بنویسید