About Us

ما بنیان گذاران بیکران راه دریا همواره بر این باور بوده و هستیم، که بالاترین ارزشی که می توان به صاحبان کالای تجاری در مسیر حمل و نقل دریایی، هوایی، ریلی و جاده ای هدیه کرد، آسودگی خیالی است که تنها با خلق اعتماد و اطمینان در ذهن او متولد می شود.

Contact Us

مجله بیکران راه دریا

حمل و نقل کالا از ایران به ارمنستان
24 فروردین 1402 BRD Shipping بدون دیدگاه

کرایه حمل و نقل از تهران به ارمنستان – ایروان

حمل و نقل معمولا به فعالیتی گفته می شود که از یک مکان بخواهیم به مکان دیگر چیزی را ببریم و یا حمل کنیم. معمولا این مورد هم از یک شهر به شهر دیگر و هم از  یک کشور به کشور دیگر انجام می شود. هر نوع حمل و  نقلی در سطح بین المللی قوانین خاص خودش را دارد.

در این مقاله ما قصد داریم کرایه حمل و نقل از تهران به ارمنستان- ایروان را بررسی کنیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا در این خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

تاثیر شرکت های باربری بر حمل و نقل از تهران به ارمنستان

در واقع تمامی شرکت های باربری و حمل و نقل را می توانیم نقطه عطف حمل کالا در نظر بگیریم. پروسه حمل و نقل چیزی بسیار خسته کننده می باشد.  از طرفی وقتی می خواهیم از تهران به ایروان چیزی را بفرستیم در ابتدا نوع آن باید در شرکت حمل و نقل مربوطه تعیین گردد. همچنین باید در نظر داشته باشید که اگر کالا شکستنی باشید کرایه ها و مقادیر آن ها بسیار متفاوت نیز به نظر خواهند رسید.

با این وجود شرکت های باربری سعی می کنند از متدهایی استفاده کنند که به راحتی شما بتوانید کالاها و اجناسی را که دارید به طور بین المللی به سوی ایروان ارمنستان بفرستید. نکته مهم این است که تمامی شرکت های حمل و  نقل خدماتی را ارائه می دهند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت.

[irp posts=”4001″ ]

بررسی خدمات شرکت های حمل و نقل از تهران به ایروان

باربری ها خدمات مختلفی دارند که به صورت های مختلف نیز می باشد. در خصوص خدمات شرکت های حمل و نقل می توانیم به بسته بندی ثانیه ای و البته ارسال کارگر به محل و چیدمان اثاثیه توسط خود کارگران اشاره داشته باشیم. شرکت های حمل و نقل بین المللی بسیار زیادی هستند که هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی و البته در برخی موارد به صورت دریایی نیز خدماتی را از سوی تهران به ارمنستان در خدمت شما برای حمل و نقل کالا ارائه می دهند.

برای حمل و نقل کالا و بار به ارمنستان جه نوع روش حمل و نقلی کاربرد دارد؟

حمل و نقل کالا به ارمنستان چون بین کشوری است می تواند از طریق زمینی نیز به انجام برسد. نرخ باربری با توجه به هزینه های ارز مثل دلار می تواند هم کم و هم زیاد باشد. افرادی که می خواهند به صورت زمینی و ترانزیت حمل بار به سوی ارمنستان داشته باشند از طریق اتوبار می توانند این کار را انجام دهند.

این روش از طریق شرکت های باربری بین المللی قابل انجام است و البته نرخ ها و هزینه های مختلفی را نیز در بر می گیرد.شما باید به آنها توجه داشته باشید چون از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

از چه طریقی حمل بار به ارمنستان انجام می شود؟

کشور ارمنستان چون با ایران هم مرز است به صورت بین المللی حمل و  نقل های مربوطه صورت می پذیرد. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که به صورت زمینی برخی از شرکت ها می توانند حمل و  نقل را برای شما به انجام برسانند. البته برخی از شرکتهایی که به صورت بین المللی حمل بار را انجام می دهند و بسته به کشور مربوطه می توانند به صورت دریایی و هوایی نیز خدماتی را به شما ارائه دهند، و چون ما در ایران زندگی می کنیم بیشتر خدمات حمل و نقل در قالب های زمینی و هوایی صورت می پذیرد.

حمل بار  از طریق جاده ای و زمینی از تهران به ایروان
حمل بار از طریق جاده ای از تهران به ایروان

عوامل تعیین کننده نرخ کرایه حمل و نقل از تهران به ارمنستان

آدرس و اطلاعات شخصی شما و مقصد مورد نظر می تواند اهمیت داشته باشد. وزن کالا و اندازه کالا و البته کلیه مشخصات کالا را نیز می توانیم جز عوامل تاثیر گذار بر نرخ کرایه حمل و  نقل از تهران به ارمنستان در نظر بگیریم. نوع بار نیز مهم است. مثلا اگر بار شکستنی باشد ویا هر چیز دیگری باشد، کرایه و نرخ حمل و نقل می تواند بسیار متفاوت به نظر برسد. البته این مورد بستگی به وضعیت موجود جامعه از قبیل نرخ ارز و موارد مربوط به آن است.

همچنین باید در نظر بگیریم که از طریق هوایی هزینه ها به مراتب نسبت به روش زمینی افزایشی می باشد. پس اگر می خواهید حمل و  نقل کالای شما به سوی ارمنستان با هزینه کمتری صورت پذیرد می توانید از روش زمینی استفاده نمایید.

[irp posts=”4822″ ]

بررسی کیفیت بسته بندی بار به سوی ارمنستان

در خصوص کیفیت بسته بندی باید در نظر داشته باشید که حمل و نقل به سوی ارمنستان، به صورت بین المللی انجام می شود. به همین ترتیب شیوه هایی که در بسته بندی باید پیاده سازی شوند باید به صورت با کیفیت نیز باشند. مثلا بهترین نوع جعبه برای کالا ها باید در نظر گرفته شود تا در هنگام حمل و نقل بار، هیچ گونه آسیبی به کالا ها  وارد نشود. همچنین باید بدانیم که  هر چه کیفیت بسته بندی بالاتر باشد، هزینه ها و کرایه مربوطه نیز بالاتر خواهند بود که باید به آنها توجه داشته باشید. البته شیوه بسته بندی برای حمل و نقل زمینی و هوایی متفاوت است. مثلا کیفیت بسته بندی برخی اجناس در راه ارمنستان از طریق هوایی می تواند هزینه ای متفاوت را نسبت به حمل و نقل زمینی برای شما داشته باشد. پس کیفیت در همه امور حمل و نقل بین المللی دخالت مستقیم خواهد داشت.

در این مقاله ما کرایه حمل و نقل از تهران به ارمنستان را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حمل و نقل بار از تهران به ارمنستان و البته ایروان هزینه های متفاوتی را برای شما دربر خواهد داشت. موارد مختلفی بر هزینه کرایه حمل و نقل بین المللی تاثیر دارند که می توانیم به نوع حمل ونقل و البته شیوه بسته بندی کالا و کیفیت بسته بندی کالا اشاره داشته باشیم. شرکت حمل و نقل نیز تاثیرات خاصی بر روند بسته بندی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید