About Us

ما بنیان گذاران بیکران راه دریا همواره بر این باور بوده و هستیم، که بالاترین ارزشی که می توان به صاحبان کالای تجاری در مسیر حمل و نقل دریایی، هوایی، ریلی و جاده ای هدیه کرد، آسودگی خیالی است که تنها با خلق اعتماد و اطمینان در ذهن او متولد می شود.

Contact Us

مجله بیکران راه دریا

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی

چگونه بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی را انتخاب کنید

امروزه حمل و نقل سریع به یک انتظار از طرف مشتریان و صاحبان کسب و کارها تبدیل شده است. بنابراین انتخاب شرکت حمل و نقل بین المللی برای موفقیت کسب و کار، ایمنی محصول و رضایت مشتریان شما بسیار اهمیت دارد.

چرا انتخاب یک شرکت حمل و نقل بین المللی خوب مهم است؟

روند عرضه محصولات در سطح بین المللی را دست کم نگیرید. فعالیت های مهم زیادی در زنجیره تأمین کالا وجود دارد که انجام درست آن به تنهایی امکان پذیر نیست. در قرن حاضر ثبت اسناد، تغییرات در قوانین و بسیاری از رویه های دیگر نیاز به دانش و تخصص ویژه ای دارد. به همین دلیل، هر شرکت حمل و نقل بین المللی به دنبال یک حمل و نقل قابل اعتماد و تخصصی برای جابجایی یکپارچه کالا است.

در این بین شرکت های حمل و نقل بین المللی فورواردر دارای ارتباطات نزدیک و مهارت بیشتری در ارتباط با روش های مختلف حمل و نقل (جاده ای، دریایی، ریلی و هوایی) هستند. آنها در سراسر جهان با خطوط کشتیرانی، شرکت های حمل و نقل کریر، خدمات بندری، نمایندگان گمرک و کارگزاران بیمه کار می کنند. یک شرکت حمل و نقل مؤثر می تواند در انجام برخی از سخت ترین وظایف به شما کمک کرده و  مشارکت تجاری بلند مدت پرسودی را برای شما به ارمغان بیاورد.

به طور جدی روی شرکت حمل و نقلی تمرکز کنید که با معیارهای کسب و کار شما همسو بوده و مهمتر از همه، نیازهای تجارتی شما را برآورده کند.

عوامل تعیین کننده بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی

قبل از اینکه بهترین شرکت حمل و نقل لجستیکی را انتخاب کنید، عوامل زیر را در نظر گرفته و با بررسی دقیق آنها تصمیم نهایی را بگیرید:

محصول

ابتدا محموله و کالایی را که قصد حمل آن را دارید مورد بررسی قرار دهید. آیا محصول شما خطرناک، فاسد شدنی یا چالش برانگیز است؟ ابعاد کانتینر حمل و نقل شما باید چقدر باشد؟ این اطلاعات برای انتخاب روش حمل و نقلی که بتواند متناسب با محصول و بودجه شما باشد بسیار مهم است.

محل های تبادل کالا

محل تبادل کالا در شرکت حمل و نقل بین المللی
محل تبادل کالا در شرکت حمل و نقل بین المللی

در گام بعدی باید دو مکان  حمل و نقل را در نظر بگیرید:

  • مبدا حمل و نقل

از کجا قرار است کالایتان را حمل کنید؟ جایی که شما یا محصولاتتان در آن قرار دارند مهم است، زیرا نقطه شروع برای ردیابی مسافت پیموده شده خواهد بود، مثل دسترسی به بنادر دریایی، ایستگاه راه آهن یا فرودگاه.

  • مرزهای حمل و نقل

آیا کالای شما از مرزهای کشور عبور کرده و نیاز به ترخیص ویژه دارد؟ محموله شما از چه مرزهای کشوری باید عبور کند؟ شاید روش یک شرکت حمل و نقل بین المللی برای محصول شما مناسب‌ترین گزینه به نظر برسد، اما به دلیل عدم دسترسی آسان، ممکن است نسبت به سایر روش‌ها گران ‌تر و زمان ‌برتر باشد.

  • مقصد حمل و نقل:

محموله شما باید به کجا حمل شود؟ مقصد حمل و نقل یکی از مهم ترین عواملی است که باید در نظر بگیرید. شرکت های حمل و نقل بین المللی مجموع مسافت طی شده حمل و نقل را با در نظر گرفتن تمام ایستگاه ها و پست های بازرسی محاسبه می کنند.

مصرف کننده:

آیا محموله شما برای یک فرد یا یک شرکت یا کارخانه ارسال می شود؟ بررسی این موضوع به شما نشان خواهد دارد که کدام روش حمل و نقل برای شما بهینه و خدمات حمل و نقل کدام شرکت برای شما مناسب است.

در نهایت، هزینه و دشواری هر گونه ملاحظات خاصی که حمل و نقل شما نیاز دارد را در نظر بگیرید:

زمان:

اینکه چه زمانی از سال محصول خود را جابجا می کنید اهمیت دارد. برای مثال ایام تعطیلات، ممکن است روی زمان حمل و نقل تأثیر بگذارد. یا شاید بتوانید محصولات خود را در ماه های کم تردد و روزهای غیر تعطیل ارسال کنید تا هزینه حمل و نقل کمتری را متحمل شوید. برخی از شرکت های حمل و نقل بین المللی تنها در زمان های خاصی این کار را انجام می دهند.

فوریت:

ارسال محموله و کالای شما چقدر فوری است؟ آیا از نظر مالی می توانید  هزینه تأخیر در ارائه محصولات را متقبل کنید؟ آیا مشتریان شما با این تأخیرات منعطف هستند یا خیر. شرکت حمل و نقلی که در فرایند حمل کالا دچار تأخیر می شود را در نظر بگیرید.

بودجه:

بودجه حمل و نقل کالای شما چقدر است؟ راحتی در حمل و نقل خوب است اما اینکه بودجه شما برای مدت طولانی بتواند هزینه این فرایند ها را تأمین کند هم شرط است.

شرکت حمل و نقل بین المللی
شرکت حمل و نقل بین المللی

روابط موجود:

منابع قبلی ای که به آنها دسترسی دارید را بررسی کنید. در حال حاضر با چه شرکت های حمل و نقل لجستیک رابطه دارید؟ این شرکت ها چه خدماتی را در حال حاضر به شما ارائه می دهند؟ تغییرات خدمات این شرکت ها را در بازه های زمانی معینی بررسی و باهم مقایسه کنید. شاید به این نتیجه برسید که باید شرکت حمل و نقل فعلی خود را تغییر دهید.

بررسی نظرات مشتریان درباره شرکت حمل و نقل بین المللی

از آنجایی که احتمالاً با توجه به کسب و کارتان با شرکت های حمل و نقل زیادی سروکار خواهید داشت ممکن است جستجو های میدانی زیادی را انجام دهید. در این زمینه توصیه های شخصی و اطرافیان در حوزه خودتان یک راه کاملاً مطمئن برای یافتن خدمات حمل و نقل با کیفیت است. این کار نیازمند یک فرایند بسیار مسئولیت پذیر است و شرکت حمل و نقل بین الملل انتخابی شما باید تجربه و دانش لازم را برای رسیدگی به هر موقعیتی داشته باشد.

اگر کسی را می شناسید که می تواند اطلاعات دقیق تری در مورد شرکت های حمل و نقل بین المللی به شما بدهد، از این فرصت استفاده کنید. بعد از انتخاب چند شرکت حمل و نقل نزدیک به سیاست های کاریتان، حتما مشتریان فعلی، گذشته و تاریخچه شرکت را تا آنجا که ممکن است پیگیری کنید. در نهایت، به شرکت حمل و نقل و نمایندگان معتمد تکیه کنید زیرا اعتبار کسب‌ و کار شما را تحث تأثیر قرار خواهند داد.

منبع:

www.purolatorinternational.com